Linkgyűjtemény: procedurális generálás
Zaj alapú generálás
- white noise (full random minden ponton)
- mintázatok: Perlin/"Classic", Voronoi, etc
- https://www.youtube.com/watch?v=DxUY42r_6Cg
- https://www.youtube.com/watch?v=ZsEnnB2wrbI
- Falloff map https://www.youtube.com/watch?v=COmtTyLCd6I part of series https://www.youtube.com/playlist?list=PLFt_AvWsXl0eBW2EiBtl_sxmDtSgZBxB3
- 3D example: Muck https://www.youtube.com/watch?v=GWc7QppCPHM
chunk based level generation
Wave Function Collapse
- https://github.com/mxgmn/WaveFunctionCollapse ("a" könyvtár, leírás + linkek különböző implementációkra)
- https://jaxry.github.io/wave-function-collapse/ (2D bitkép demo)
- https://bolddunkley.itch.io/wfc-mixed (2D tilemap demo, manuális elhelyezést is tud)
- https://boristhebrave.github.io/DeBroglie/ (2D, 3D, hex grid; C# implementáció)
- https://www.youtube.com/watch?v=2SuvO4Gi7uY (általános videó)
- https://www.youtube.com/watch?v=dFYMOzoSDNE (vicces videó ami csavar is még egyet a technikán)
Auto tiling / auto brush
- C3 demo / projekt fájl
- Tiled https://www.mapeditor.org/
- Sprite Fusion https://www.spritefusion.com/
- LDtk https://deepnight.itch.io/ldtk



